Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Registrace seniorů 80+ na očkování proti Covid19

Typ: ostatní
registrace seniorů 80+ na očkování proti Covid19  1Informace k očkování

Postupy registrace-rezervace.pptx (673.06 kB)

Očkovací centrum:

V současné chvíli je nejbližší ve Slezské nemocnici Opava, pavilon E (kožní), očkují seniory od 20.1.2021

https://www.snopava.cz/pacienti/koronavir-covid-19/ockovani-proti-onemocneni-covid-19

Další centrum se připravuje, pravděpodobně bude v centrum města, nyní objekt SNO vybírá.

Imobilní občané (neschopní využít SNO) – mají řešit záležitost s obvodním lékařem, MKS připravuje službu mobilní sanitky, ale více informací nemáme.

 

Registrace:

Naše zkušenost (není to zcela správný postup, ale můžeme se třeba považovat za vnuka seniora, nic jiného nám nezbývá) – když příchozí senior nemá mobil, neumí jej používat nebo má jen pevnou linku, tak použijeme pro PIN1 náš telefon, PIN2 přijde také na náš telefon a když není termín, tak PIN2 napíšeme na papír a domluvíme se s ním, že budeme volat až budou termíny. Poznačíme si i jeho mobil i PIN2 s jeho souhlasem. Při telefonické pomoci používáme u seniorů vždy svůj mobil, protože ukončovat hovory, aby se senior podíval do SMS, opsal PIN a zase nám jej zavolal, je složité a zbytečné.

Telefonní číslo lze editovat (opravit) ve fázi rezervace termínu, takže v systému pak je telefon na seniora (slouží pak pro potřeby očkovací centra, které třeba bude posouvat termín).

 

Rezervace termínu:

V současné chvíli se systém tváří, že termíny nejsou (zejména, když vstupujete přes prvotní registraci a je jedno z které adresy – https://crs.uzis.cz/ (část 1) nebo  https://registrace.mzcr.cz/ ). Termíny však volné jsou, ale je nutno pro registraci vstupovat přes rezervační rozhraní https://registrace.mzcr.cz/ (část 2) nebo přes https://reservatic.com/ockovani .  Takže provést registraci, nevšímat si hlášení, že nejsou volné termíny a zkusit před rezervační rozhraní provést rezervaci (vloží se jen rodné číslo=číslo pojištěnce a PIN2).

Termíny se ukazují i na leden, ale je to velmi nešikovně uděláno, protože časový termín se Vám nabízí, ale při pokusu o rezervaci se Vám může ukázat, že termín není volný. Je nutno zkoušet, dnes se nám daří plnit počátek února (1. – 3.2.). V případě, že se provede rezervace termínu a občan si v tu chvíli uvědomí, že má už třeba v tu dobu lékaře, je nutno původní rezervaci zrušit (lze to když je vygenerované PDF – je tam tlačítko zrušit) a pak udělat novou registraci a vygenerovat nový PIN2 a znovu rezervovat termín.

Při potvrzení termínu se vygeneruje PDF, které lze vytisknout nebo uložit. Do emailu (když je vyplněn) jde informace bez uvedení osoby, které se daná rezervace týká, není tam zasláno dané PDF.


Příloha

Vytvořeno: 20. 1. 2021
Poslední aktualizace: 20. 1. 2021 09:05
Autor: Radka Bártová